KRISTINA POTOTSKA

موضوع سخنرانی : اتوماسیون بازاریابی

بازاریابی، دانشی پویا و راهبردی است که متناسب با محیط کسب و کار، شرایط رقابت و انتظارات مشتریان پیوسته در حال تغییر و تحول است.

اتوماسیون بازاریابی یا همان Marketing Automation در اصل بکارگیری فناوری های دیجیتالی و الکترونیکی برای تسریع در ارائه خدمات به مشتریان، گردآوری داده ها و اطلاعات کاربردی و کلیدی از مشتریان در راستای شناخت و درک نیازها، خواسته ها، انتظارات و رفتار مصرف کنندگان،شفاف سازی فعالیت ها و اقدامات بازاریابی و افزایش راندمان سرمایه گذاری و کاهش هزینه های بازاریابی است که به یک جنبش نو در بازاریابی تبدیل گردیده است.

در این میان اتوماسیون بازاریابی با دارا بودن کاربردهای گسترده خود افق های جدیدی را برای بهبود اثر بخشی و کارایی برنامه های بازاریابی و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان فراهم نموده است.

Kristina  در جریان سخنرانی خود در اولین مجمع جهانی تجارت الکترونیک قصد دارد تا افق های جدیدی را که بکارگیری فناوری های نوین در بازاریابی و فروش پیش روی سازمان ها و شرکت ها قرار میدهند، برای شما بازگو نماید.

او به عنوان یک ترویج دهنده حرفه ای و یک متخصص شناخته شده بین المللی در حوزه فناوری های بازاریابی و فروش که خدمات مشاوره ای و اجرایی گسترده ای را به بیش از 100 شرکت اروپایی ارائه داده است، در این همایش بزرگ ، از راهکارها و تجربیات ارزشمندش برای شما سخن خواهد گفت.

سوابق اجرایی

Kristina به عنوان یک ترویج کننده در RetargetApp ، به عنوان یکی از نهادهای ارائه دهنده خدمات اطلاعاتی در Shopify   مشغول به فعالیت می باشد. او یکی از حرفه ای ترین افراد در زمینه بازهدفگذاری و بازاریابی مجدد است.

در خلال ۳ سال گذشته، Kristina موفق به راه اندازی بیش از ۱۰۰ کمپین ایمیلی برای وبسایت های مبتنی بر تجارت الکترونیکی گردیده است، همچنین، وی سخنگوی RetargetApp نیز می باشد.

Kristina به عنوان سخنگوی این نهاد در بیش از ۱۰۰ رویداد بین المللی در کشورهای اروپایی و آسیایی به ایفای نقش پرداخته است. رویدادهایی همچون گردهمایی Magento در هلند، سوئد، جمهوری چک و رومانی، جهان تجزیه و تحلیل پیش آیند در لندن و سان فرانسیسکو، کنفرانس جهانی تجزیه و تحلیل پیش آیند در سانتا کلارا، نمایشگاه تجارت الکترونیکی (اسپانیا)، نشست وبیت (بلغارستان و ترکیه) و نشست ولوز (لهستان) از جمله این رویدادهای بین المللی بوده اند.

او معتقد است که بازاریابی دیجیتالی، استیلای جامعی بر حوزه تجارت الکترونیکی دارد و داده ها همواره به عنوان مهمترین و بنیادین ترین مولفه در این حوزه به شمار می آیند.