AURIMAS PAULIUS GIRČYS

 موضوع سخنرانی : راهبردهای رسانه های اجتماعی برای بازاریابی الکترونیکی

امروزه رسانه های اجتماعی با رشد خیره کننده خود، جنبه های مختلف زندگی مصرف کنندگان را تحت تاثیر خود قرار داده اند. حضور میلیاردها کاربر فعال در شبکه ها و رسانه های اجتماعی باعث گردیده است تا این رسانه ها از ابزارهایی برای ارتباط فی ما بین میان افراد به پلتفورم های تجاری و ارتباطی کارآمدی تبدیل گردند که کاربردهای فزاینده ای را در ارتباطات یکپارچه بازاریابی دارند.

Aurimas به عنوان مدرس رسمی شرکت  Google  و مشاور شرکت های معتبری مانندBMW, Bite, Genaral Financing, و یکی از سخنرانان برجسته TED ، راهکارها و استراتژی های موثر و کاربردی را برای بهره مندی کسب و کارها و برندها از پتانسیل و فرصت های بازاریابی در شبکه های اجتماعی ارائه میدهد.

Aurimas در حال حاضر به عنوان مدیر توسعه کسب و کار در گروه رسانه ای OMNICOM (بزرگترین آژانس تبلیغاتی جهان) فعالیت میکند و سخنرانی های حرفه ای را در سراسر جهان در حوزه بازاریابی و فروش در شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی ارائه می نماید.

در اولین مجمع جهانی تجارت الکترونیک در تهران، Aurimas ما را با دنیای جدیدی از راهکارها و راهبردهای موثر بازاریابی و فروش و استفاده موثر از شبکه ها و رسانه های اجتماعی آشنا خواهد ساخت.