AURIMAS PAULIUS GIRČYS

 موضوع سخنرانی : راهبردهای رسانه های اجتماعی برای بازاریابی الکترونیکی

<pclass=”text-justify”>امروزه رسانه های اجتماعی با رشد خیره کننده خود، جنبه های مختلف زندگی مصرف کنندگان را تحت تاثیر خود قرار داده اند. حضور میلیاردها کاربر فعال در شبکه ها و رسانه های اجتماعی باعث گردیده است تا این رسانه ها از ابزارهایی برای ارتباط فی ما بین میان افراد به پلتفورم های تجاری و ارتباطی کارآمدی تبدیل گردند که کاربردهای فزاینده ای را در ارتباطات یکپارچه بازاریابی دارند.

Aurimas به عنوان مدرس رسمی شرکت  Google  و مشاور شرکت های معتبری مانندBMW, Bite, Genaral Financing, و یکی از سخنرانان برجسته TED ، راهکارها و استراتژی های موثر و کاربردی را برای بهره مندی کسب و کارها و برندها از پتانسیل و فرصت های بازاریابی در شبکه های اجتماعی ارائه میدهد.

Aurimas در حال حاضر به عنوان مدیر توسعه کسب و کار در گروه رسانه ای OMNICOM (بزرگترین آژانس تبلیغاتی جهان) فعالیت میکند و سخنرانی های حرفه ای را در سراسر جهان در حوزه بازاریابی و فروش در شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی ارائه می نماید.

در اولین مجمع جهانی تجارت الکترونیک در تهران، Aurimas ما را با دنیای جدیدی از راهکارها و راهبردهای موثر بازاریابی و فروش و استفاده موثر از شبکه ها و رسانه های اجتماعی آشنا خواهد ساخت.