VLADAS SAPRANAVIČIUS

موضوع سخنرانی : چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق راه اندازی کنیم؟

یکی از رایج ترین فعالیت هایی که در حوزه تجارت الکترونیک در سطح جهانی صورت می پذیرد و در آن سود بالا و بازارهای مناسبی ایجاد میگردد راه اندازی فروشگاه اینترنتی است که در حال حاضر غول های بین المللی نظیر Amazon در آن فعالیت میکنند و نمونه ای قابل توجه داخلی نیز در ایران وجود دارند که با راندمان چشمگیری به این بازار جذاب ورود کرده و فعالیت میکنند. در دنیا سالانه هزاران فروشگاه آنلاین راه اندازی میگردد که بسیاری از این کسب و کارها به نتیجه مناسب دست پیدا نمیکنندو در نهایت با شکست روبرو میگردند که این امر نشانگر اهمیت داشتن استراتژی مناسب جهت موفقیت را بیش از پیش مینماید.
اما راه اندازی یک فروشگاه آنلاین نیازمند بررسی موارد متعددی است که این کسب و کار را به سوددهی برساند در این رابطه Vladas Sapranavičius با بررسی تمام جوانب مورد نظر راه اندازی این کسب و کار، نحوه تاسیس، فرصت ها و تهدیدها و موارد کلیدی که باعث باروری این ایده به عمل و ایجاد خروجی میشود خواهد پرداخت او با تجربه عملیاتی خود به ارائه راهبردهای کلیدی و مهمی جهت اتخاذ و تدوین استراتژی موثر در این فعالیت خواهد پرداخت .

Valdas توصیه های متعددی برای آن دسته از افرادی دارد که قصد راه اندازی فروشگاه آنلاین خویش را دارند. او روند کلی راه اندازی فروشگاه های آنلاین، مهمترین قسمت ها و خصوصیات آنها و همچنین نقاط بحرانی و کلیدی در این زمینه را مطرح می کند. همچنین، وی در مورد اصول بازاریابی دیجیتالی به ارائه مطالبی مفید می پردازد. شایان ذکر است که این مطالب از اهمیت فوق العاده ای برای کسانی که به تازگی اقدام به تاسیس اولین کسب و کارهای آنلاین خود نموده اند، برخوردار است؛ موضوعاتی همچون بازاریابی موتورهای جستجو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازهدفگذاری و تبلیغات سمعی-بصری.
در این مجمع، Valdas به تشریح اهمیت راهبرد دیجیتالی می پردازد و مثال ها و روش های کاربردی در این حوزه ارائه می دهد. همچنین، وی نحوه تدوین و اتخاذ چنین راهبرد دیجیتالی را در حوزه کسب و کارهای آنلاین تبیین خواهد کرد. بعلاوه، شرکت کنندگان در این همایش با نحوه تعیین و اندازه گیری شاخص عملکرد کلیدی، بهینه سازی بازاریابی دیجیتالی و دستیابی به بازگشت سرمایه مطلوب تر آشنا می شوند.
از سوی دیگر، شرکت کنندگان با نحوه کارکرد و بهینه سازی شبکه های بازاریابی آنلاین آشنا می شوند.Valdas به تبیین راهکارهای گوناگون و رنگارنگ شرکت های رسانه ای در جهت جذب مشتریان و خرید ترافیک از شبکه های مختلف و نحوه رویارویی با این شرایط می پردازد.
ما انتظار داریم بازاریابان آنلاین، صاحبان و مدیران فروشگاه های الکترونیکی و انواع مختلف کانال های فروش الکترونیکی و نمایندگان شرکت هایی که مایل به ارائه خدمات مطلوب به مشتریان هستند در این همایش حضور به هم برسانند. در واقع، تمام افراد و اشخاصی که به نحوی در حوزه بازاریابی دیجیتالی درگیر و سهیم هستند می توانند در این همایش شرکت کنند.

 از سوابق اجرایی میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

آموزش آنلاین در زمینه های کسب و کار بین المللی و قانون تجارت

 استاد بازاریابی دیجیتالی در دانشگاه ویلنیوس

بیش از ۱۷ سال سابقه در حوزه بازاریابی دیجیتالی

نویسنده ۷۰ برنامه تلویزیونی آنلاین درباره بازاریابی دیجیتالی و کسب و کارهای آنلاین